Dotyczą pojazdu w podstawowej wersji wyposażenia bez
uwzględnienia możliwego wyposażenia dodatkowego z
zastrzeżeniem zmian konstrukcyjnych w interesie rozwoju.
Pojemność : ca. 60 m3 ( do zmiany wg życzeń Klientów od min. 50 m3 )
Masa własna: ca. od 6150 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 35000 kg
Dopuszczalne obciążenie siodła 11000 kg
rama lekka ze stali naxtra w formie l-profilu z laserowo wykonanymi wycięciami. Podłużnica wykonana z wysokiej jakości płaskownika w formie l-profilu i zespawana z poprzeczkami ze stali tłoczonej co w rezultacie daje bardzo wytrzymałą konstrukcję .
Rama z laserowo wykonanymi wycięciami w celu obniżenia masy pojazdu.
Poprzeczki wykonane z wysoko-wytrzymałościowego tłoczonego aluminium.
3 szt. SAF-INTEGRAL INTRADISC PLUS nośność techniczna 9 ton każda , hamulce tarczowe , na osi manometr.
pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, opcjonalnie z funkcją RTR.
elektroniczny ( Knorr lub Wabco ) wg norm EG 71/320/ECE R13 . Aluminiowy zbiornik powietrza .
6 szt. kół stalowych z ogumieniem o rozmiarze 385/65 R22,5 ET 120.
stalowe z dwoma prędkościami dla 24 ton podparcia wraz z wyrównaniem poziomu .
Zabudowa aluminiowa z profili próżniowych o grubości 25 mm z masywnymi narożnikami, dwu-skrzydłowe drzwi tylne z dwoma zamkami wewnątrz w każdym skrzydle.
Hydrauliczna ruchomea podłoga systemu Cargo Floor CF-500 składająca się z 21 ruchomych listew o grubości 6mm wraz z skrzynką obsługi i 10m przewodu do zdalnego sterowania. Przewody hydrauliczne wyprowadzone do ściany frontowej wraz z standardowymi złączami. Demontowalna górna / tylna poprzeczka zabudowy.
Z przodu podest roboczy z wejściem z lewej lub prawej strony. Na ścianie przedniej uchwyty do mocowania miotły i łopaty. Plandeka zwijana z pasami napinającymi.
Przesuwna ściana wewnętrzna wraz z funkcją czyszczenia prowadnic.
Z tyłu masywny dolny element zakończenia zabudowy z gumowym zderzakiem na całej szerokości pojazdu.
boczne drzwi do załadunku na całej lewej stronie naczepy. Rama zewnętrzna bocznych drzwi pojazdu w wykonaniu ocynkowanym ( cynkowanie ogniowe ). Poprzeczki w wykonaniu ocynkowanym ( cynkowanie ogniowe ) . Drzwi symetrycznie dzielone. Słupek po środku boku naczepy. Każde z drzwi składa się z dwóch skrzydeł dających się złożyć. Wykonanie drzwi z 3 zamkami.
Wszystkie części stalowe są czyszczone granulatem. Powierzchnie starannie gruntowane i lakierowane pierwszej klasy lakierem akrylowym. Lakierowanie certyfikowane wg normy DIN 50017 KK.
ZASTRZEŻENIE: Wszystkie informacje bez gwarancji i z zastrzeżeniem zmian technicznych i błędów typograficznych.