wersja naczepy „Baby”

Naczepa BABY z ruchomą podłogą

Dane Techniczne

Dotyczą pojazdu w podstawowej wersji wyposażenia bez
uwzględnienia możliwego wyposażenia dodatkowego z
zastrzeżeniem zmian konstrukcyjnych w interesie rozwoju.

 

Naczepa PEISCHL typ 3ESPOS – BABY

 

 

  1. Długość wewnętrzna ca. od 9200 mm do 10200 mm ( bez uwzględnienia przesuwnej ściany wewnętrznej)
  2. Szerokość wewnętrzna ca. 2490 mm
  3. Wysokość wewnętrzna ca. 2200 mm ( do zmiany wg życzeń klientów )
  4. Wysokość całkowita ca. 3600 mm ( bez zwiniętej plandeki )

Pojemność : ca. 55 m3 ( do zmiany wg życzeń Klientów od min. 50 m3 )
Masa własna: ca. od 5590 kg ( w wersji podstawowej i długości 9500 mm )
Dopuszczalna masa całkowita: 35000 kg
Dopuszczalne obciążenie siodła 11000 kg

Podwozie

rama lekka ze stali naxtra w formie l-profilu z laserowo wykonanymi wycięciami. Podłużnica wykonana z wysokiej jakości płaskownika w formie l-profilu i zespawana z poprzeczkami ze stali tłoczonej co w rezultacie daje bardzo wytrzymałą konstrukcję .
Rama z laserowo wykonanymi wycięciami w celu obniżenia masy pojazdu.
Poprzeczki wykonane z wysoko-wytrzymałościowego tłoczonego aluminium.

Osie

3 szt. SAF-INTEGRAL INTRADISC PLUS nośność techniczna 9 ton każda , hamulce tarczowe , na osi manometr.

Zawieszenie

pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, opcjonalnie z funkcją RTR.

Układ hamulcowy

elektroniczny ( Knorr lub Wabco ) wg norm EG 71/320/ECE R13 . Aluminiowy zbiornik powietrza .

Koła

6 szt. kół stalowych z ogumieniem o rozmiarze 385/65 R22,5 ET 120.

Podpory

stalowe z dwoma prędkościami dla 24 ton podparcia wraz z wyrównaniem poziomu .

Zabudowa aluminiowa z profili próżniowych o grubości 25 mm z masywnymi narożnikami, dwu-skrzydłowe drzwi tylne z dwoma zamkami wewnątrz w każdym skrzydle.
Hydrauliczna ruchoma podłoga systemu Cargo Floor CF-500 składająca się z 21 ruchomych listew o grubości 6mm wraz z skrzynką obsługi i 10m przewodu do zdalnego sterowania. Przewody hydrauliczne wyprowadzone do ściany frontowej wraz z standardowymi złączami. Demontowalna górna / tylna poprzeczka zabudowy.
Z przodu podest roboczy z wejściem z lewej lub prawej strony. Na ścianie przedniej uchwyty do mocowania miotły i łopaty. Plandeka zwijana z pasami napinającymi.
Przesuwna ściana wewnętrzna wraz z funkcją czyszczenia prowadnic.
Z tyłu masywny dolny element zakończenia zabudowy z gumowym zderzakiem na całej szerokości pojazdu.

Powłoka lakiernicza

Wszystkie części stalowe są czyszczone granulatem. Powierzchnie starannie gruntowane i lakierowane pierwszej klasy lakierem akrylowym. Lakierowanie certyfikowane wg normy DIN 50017 KK.

ZASTRZEŻENIE: Wszystkie informacje bez gwarancji i z zastrzeżeniem zmian technicznych i błędów typograficznych.